Hlavní nabídka

Obsah stránky

Plán odpadového hospodářství zde

ŽÁDOST O PŘÍSPĚVEK NA UHRAZENÍ POPLATKU ZA KOMUNÁLNÍ ODPAD V ROCE 2019 zde

Komunální odpad

 

  Referent:       Betty Crhová, kancelář č. 11, 1. p., Budějovická 303
e-mail:        betty.crhova@mujesenice.cz
tel.:          241 021 733
svozová firma:  AVE CZ odpadové hospodářství s.r.o

 

SVOZ ODPADU:

  • při frekvenci svozu 1x týdně se odváží - vždy v úterý od 06:00 hodin do 17:00 hodin (nádoby na odpad doporučujeme vystavit již v pondělí večer. Vozy se do ulic nevrací !!!!)
  • při frekvenci svozu 1x za 14 dní se odpad vyváží  - vždy v úterý od 06:00 hodin do 17:00 hodin v SUDÝ týden (nádoby na odpad doporučujeme vystavit již v pondělí večer. Vozy se do ulic nevrací !!!!)

 

Město Jesenice zajišťuje svoz komunálního odpadu a stanovuje výši úhrady v souladu s § 17, odst. 6 zákona č. 185/2001 Sb., v platném znění:

 

 

 

SPLATNOST ÚHRADY: do 31. března daného kalendářního roku.

Úhrada je vždy stanovena na kalendářní rok. Od začátku roku do konce března město sváží na starou známku a udává tím tříměsíční lhůtu na vyřízení úhrady pro nový rok.


Od 1. dubna se neoznačené nádoby přestávají svážet, a to až do doby, než bude vylepena aktuální známka.

Žádáme všechny občany Jesenice, Horních Jirčan, Osnice a Zdiměřic, aby dbali na lhůtu splatnosti úhrady a jedinou povinnost ohledně této záležitosti vyřídili včas.

 

SYSTÉM ÚHRADY A VYDÁVÁNÍ ZNÁMEK:

  1. Platba v hotovosti v pokladně MÚ Jesenice
  2. Platba převodem na účet Města Jesenice
  • po přijetí platby bankou Vám bude známka vydána v 1. patře, kanceláři číslo11

(K ověření uskutečněné bezhotovostní platby jsou tyto transakce pro referenta k nahlédnutí následující den po přijetí platby bankou klienta).

 

Číslo účtu pro bezhotovostní platby:  3725111/0100


Variabilní symboly při bezhotovostní platbě:

Jesenice + Horní Jirčany

101 + číslo popisné

Osnice

102 + číslo popisné

Zdiměřice

103 + číslo popisné

 

Do poznámky uveďte jméno a účel platby.
 
Po celé tři měsíce si lze známky vyzvednout v každý pracovní den v provozní době Pokladny Městského úřadu Jesenice.
 
V případě nepřítomnosti referentky v kanceláři číslo 11 budou známky k dispozici přímo v pokladně. O aktuálních změnách budete informováni cedulemi na dveřích daných kanceláří.
 
Po obdržení známky je nutné jí vylepit na odpadní nádobu. Bez vylepené platné známky nebude odpad vyvezen. 

 

Vložený dokument

ŽÁDOST O PŘÍSPĚVEK NA UHRAZENÍ POPLATKU ZA KOMUNÁLNÍ ODPAD V ROCE 2019 pdf pdf 221 kB

Patička stránky

Dnes je 19. únor 2019
Svátek má Patrik

Kalendář akcí // na únor

Nejbližší připravovaná akce

Cvičení v pomalém tempu s paní Kořínkovou a Skalníkovou

19. únor 2019 // SPORT

Mobilní rozhlas // registrace